W naszej ofercie produktów dla sektora małych i średnich firm oraz dużych przedsiębiorstw dominują produkty COMARCH – zintegrowane systemy do zarządzania firmą: Comarch ERP Optima, Comarch ERP XL i Comarch ERP ALTUM oraz inne produkty Grupy Comarch. Dzięki ich bogatej funkcjonalności nawet klienci, których specyfika działalności wymaga indywidualnego podejścia mogą z powodzeniem z tych systemów korzystać. Elastyczność oprogramowania oraz duże możliwości integracji z rozwiązaniami Partnerów sprawiają, że oprogramowanie Comarch może być wykorzystane w specyficznych, branżowych zastosowaniach wraz z produktami innych firm.
Dla tych z Państwa, którym nie wystarczają funkcjonalności dostępne w systemach Comarch, włączyliśmy do naszej oferty rozwiązania rozszerzające ich możliwości. Poza dedykowanymi rozwiązaniami sprzedajemy i samodzielnie wdrażamy produkty Firm, z którymi współpracujemy, są to między innymi:
-
system SaldeoSMART – rozwiązanie służące do automatyzacji księgowania i archiwizacji dużej ilości dokumentów. Ułatwia wprowadzenie dokumentów do systemu księgowego Comarch ERP Optima i Comarch ERP XL. Umożliwia odczytanie papierowych dokumentów i ich automatyczne przeniesienie do programu księgowego, dzięki wykorzystaniu oprogramowania OCR i skanera. To innowacyjne narzędzie nie tylko dla księgowych.
-
system CRM GoNet – oprogramowanie do zarządzania kontaktami z Klientami. Posiada szereg funkcji usprawniających komunikację z klientami, budowanie i podtrzymywanie relacji np. możliwość szybkiego tworzenia ofert, projektów, łatwy dostęp do korespondencji z poszczególnymi klientami, zarządzanie zadaniami serwisowymi, usprawnienie telemarketingu, elastyczne narzędzie do raportowania i analiz. Program jest zintegrowany z Comarch ERP Optima.
-
aplikację internetową @Handel – umożliwiająca zdalny dostęp do danych zapisanych w zintegrowanym systemie zarządzania przedsiębiorstwem – Comarch ERP Optima. Klient ma możliwość sprawdzania dostępności towarów, cen oraz rabatów przyznanych jego firmie, może wprowadzać do systemu zamówienia, monitorować ich status oraz stopień realizacji, a także sprawdzać aktualny stan płatności oraz wysokość wolnego limitu kredytowego. Może również przeglądać dokumenty zarówno handlowe, jak i inne związane z zamówieniem.
-
zestawy do podpisu elektronicznego CERTUM Asseco. Jesteśmy Autoryzowanym Punktem Potwierdzania Tożsamości Certum. Przygotowujemy pełną dokumentację konieczną do uzyskania certyfikatu kwalifikowanego (e-podpisu) oraz poświadczamy tożsamość osób ubiegających się o certyfikat. Oferujemy również kody aktywacyjne na Odnowienie certyfikatu CERTUM na kolejne lata.
Ponadto współpracujemy z firmami leasingowymi. Dzięki tej współpracy inwestycja związana z rozwojem technologii informatycznych w firmie może być dostępna dla szerokiej grupy klientów.