Strona główna > Referencje > Referencje do firmy Kserkop – wdrożenie systemu Comarch CDN XL

 

Referencje do firmy Kserkop – wdrożenie systemu Comarch CDN XL

Firma Kserkop korzysta z Comarch CDN XL od 24.05.2010 r. 

KserkopKserkop sp. z o.o. jest wiodącym na rynku dystrybutorem urządzeń i rozwiązań w branży automatyki biurowej, poligrafii oraz zarządzania dokumentami. Obecna od 20 lat na rynku firma oferuje pełną gamę rozwiązań; zarówno fabrycznie nowych, jak i poleasingowych. Wiodące marki to KONICA, KONICA¬MINOLTA i RISO. Kserkop sp. z o.o. jest wyłącznym w Polsce dystrybutorem systemów wielkoformatowych niemieckiej firmy ROWE. Bogata oferta oprócz urządzeń obejmuje kompletną ofertę materiałów eksploatacyjnych oraz usług serwisowych, poligraficznych, obsługę konferencji. Klienci obsługiwani są przez centrum handlowe i serwisowe w Krakowie oraz oddział w Katowicach.

Firma używała oprogramowania Comarch Klasyka. Jednak coraz większym utrudnieniem stawał się brak jednolitej, wspólnej dla wszystkich działów bazy danych, konieczność ręcznego scalania danych uzyskiwanych z poszczególnych obszarów działalności w zestawienia potrzebne do podejmowania decyzji na coraz bardziej konkurencyjnym rynku. Dla budowania przewagi biznesowej nad konkurencją potrzebny był dostęp, również zdalny do aktualnych danych całego przedsiębiorstwa, a także zautomatyzowanie części operacji.

Kserkop zdecydował się na wdrożenie zintegrowanego systemu Comarch CDN XL. Zdecydowało zaufanie do marki Comarch oraz funkcjonalności odpowiadające specyfice firmy. Biorąc pod uwagę strukturę organizacyjną firmy, strategię rozwojową uwzględniającą aktualne tendencje rynkowe, Kserkop wybrał system w opcji usługi eXL oferowanej przez Comarch.

Rozwiązanie pozwala na dostęp przez internet do pełnej funkcjonalności systemu Comarch CDN XL, który jest zainstalowany i skonfigurowany w kompletnym, bezpiecznym środowisku sprzętowo – programowym Comarch S.A.. Rozwiązanie pozwala uniknąć inwestycji w budowę i utrzymanie infrastruktury, pozwalając się skupić na korzyściach biznesowych. Wdrożenie objęło moduły: Handel- Sprzedaż, Serwis, Zamówienia, CRM, Pulpit Kontrahenta, sklep internetowy CDN e-Sklep oraz Księgowość, Środki Trwałe, Kadry i Płace. System zapewnia dostęp do jednej, spójnej bazy kontrahentów, towarów, rejestrację zdarzeń gospodarczych w czasie rzeczywistym. Na szczególne podkreślenie zasługuje uzyskanie możliwości zarządzania umowami obsługi serwisowej, wraz z ich rozliczaniem.

W toku wdrożenia zostały zoptymalizowane i zautomatyzowane działania firmy z kontrahentami, zarząd firmy uzyskuje bieżące, pozwalające na szybkie podejmowanie decyzji informacje o pracy wszystkich działów firmy. Kolejnym etapem wdrożenia będzie implementacja platformy analitycznej Business Intelligence Comarch CDN XL, która dostarczy wielodziedzinowych analiz controllingowych. Wdrożenie przeprowadziła firma CDN-Partner w Krakowie sp. z o.o., wykazując się w pełni zasługującym na uznanie profesjonalizmem. Korzystny wpływ na prace konfiguracyjne i szkolenia miał wybór systemu w opcji usługi Comarch CDN eXL.

Funkcjonalności Comarch CDN XL dobrze sprawdzają się w realiach biznesowych Kserkop; rozwiązanie zasługuje na polecenie potencjalnym nabywcom. Profesjonalizm oraz wysokie standardy pracy firmy CDN-Partner w Krakowie sp. z o.o. w pełni uzasadniają rekomendację jej, jako Partnera zapewniającego obsługę na najwyższym poziomie.