Podsumowanie webinaru dla Biur Rachunkowych
Wczoraj poprowadziliśmy webinar dedykowany dla Biur Rachunkowych, aby pomóc naszym Klientom oraz innym Biurom Rachunkowym zainteresowanym oprogramowaniem Comarch ERP w zwiększeniu efektywności pracy.
Omówiliśmy tematy tj.:
- Wyzwania pracowników Biur Rachunkowych i jak sobie z nimi poradzić.
- Jak Biura Rachunkowe mogą usprawnić obieg dokumentów z Klientami?
- Jak oszczędzić czas pracowników Biur Rachunkowych?
- Jak usprawnić raportowanie w Biurze Rachunkowym?
W czasie webinaru zostały przedstawione:
Comarch DMS – narzędzie, które pozwala w prosty sposób modelować różnego typu procesy w zakresie obiegu dokumentów. Zaawansowane możliwości pomogą wdrożyć oraz usprawnić np.: elektroniczny obieg faktur kosztowych, umów, zgłoszeń, wniosków pracowników i realizację zapotrzebowań czy dokumentacji technicznych.
Comarch OCR – oprogramowanie umożliwiające rozpoznawanie tekstów w pliku graficznym. Dzięki Comarch OCR, w szybki sposób można wprowadzić do rejestrów VAT każdą papierową fakturę, potrzebny do tego będzie jedynie skaner lub aparat i połączenie z Internetem. Usługa pozwala na przyspieszenie procesu digitalizacji firmy oraz oszczędzenie czasu, ponieważ Comarch OCR odczyta i skataloguje dane z faktur za nas. Usługa Comarch OCR nie pozwala na wprowadzenie kilka razy tego samego dokumentu.
Comarch moduł Optima Biuro Rachunkowe – moduł ten stanowi panel wspierający codzienną pracę operatora w odniesieniu do wielu lub wszystkich obsługiwanych baz (Klientów). Moduł jest w pełni zintegrowany z programem Comarch ERP Optima, dzięki czemu dane wprowadzane do programu są na bieżąco synchronizowane, a operator może rozpocząć pracę w wybranej bazie Comarch ERP Optima bez konieczności dodatkowego logowania.
Comarch ERP Optima Biuro Rachunkowe umożliwia m.in:
- wykonania operacji seryjnych jak np. obliczanie deklaracji, wydruki deklaracji,
- przygotowania wielu analiz w kontekście wskazanych baz klientów,
- wykonania czynności administracyjnych, takich jak kopie bezpieczeństwa i konwersje baz danych dla wybranych lub wszystkich baz danych Comarch ERP Optima.
Comarch moduł Optima e-Sprawozdania – narzędzie, które umożliwia przygotowanie i zarządzanie elektronicznymi sprawozdaniami finansowymi zgodnie z wytycznymi Ministerstwa Finansów, czyli w formie pliku XML. Wersja z integracją z Comarch ERP Optima daje możliwość szybkiego importu zestawień księgowych z systemu, wprost do aplikacji Comarch e-Sprawozdania
iKsiegowosc24 – Społeczność Biur Rachunkowych – platforma przygotowana przez Comarch dla Biur Rachunkowych, pracujących na Comarch ERP Optima, służąca promocji biura rachunkowego i oferująca pakiet usług do wymiany danych z klientem.
Autorska aplikacja „CDN Automatyczna wysyłka raportów z ERP Optima Kadry i Płace” – umożliwia comiesięczną, automatyczną wysyłkę e-mailem raportów przygotowanych na potrzeby klientów z ERP OPTIMA, obecnie z modułu KIP na konkretne e-maile, zdefiniowane w aplikacji bez użycia programu pocztowego. W podstawowej wersji są to raporty o kończących się umowach o pracę, badaniach oraz uprawnieniach.
CDN-Partner w Krakowie sp. z o.o.:
- Oferta Comarch ERP Optima/XL.
- Usługi wdrożeniowo-szkoleniowe.
- Podpisy elektroniczne CERTUM (odnowienia i nowe podpisy.
- Szkolenia tematyczne (grupowe) i platforma szkoleniowa ze szkoleniem z modułu Biuro Rachunkowe.
Kolejne webinary oraz wydarzenia online
Już wkrótce odbędą się kolejne wydarzenia związane z usprawnieniem pracy nie tylko w Biurach Rachunkowych, ale również w różnej wielkości Firmach. Zachęcamy do udziału. Dla uczestników przygotowujemy interesujące tematy i atrakcyjne promocje.