Strona główna > Oferta > Usługi > Obsługa powdrożeniowa i wsparcie

 

Obsługa powdrożeniowa i wsparcie

W naszej pracy stosujemy zasadę, że właściwa, zgodna z zaleceniami producenta infrastruktura, profesjonalnie wykonana konfiguracja oprogramowania, szkolenia przeprowadzone przez fachowych konsultantów powodują, że Klient, po zakończeniu wdrożenia otrzymuje do dyspozycji stabilny system pozwalający na bezawaryjną eksploatację.

Referencje od Klientów, którzy zaufali naszej Firmie, liczne wyróżnienia CDN-Partner sp. z o.o. jako firmy wiodącej na rynku usług informatycznych świadczą o wysokim poziomie naszych usług. Dobór rozwiązania oraz jego implementację realizujemy w oparciu o precyzyjnie zdefiniowane potrzeby Klienta.

Po zakończeniu właściwego wdrożenia, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Klientów zapewniamy Im bezpieczeństwo i stabilność pracy, proponując różnorodne formy współpracy powdrożeniowej. Wspólnie z Klientem wybieramy optymalną dla Jego sytuacji; może to być przyjęcie zasady doraźnych interwencji wynikających z konkretnej sytuacji, może to być sformalizowana umową powdrożeniowej  obsługi serwisowej.

Naszym Klientom oferujemy:

  • systematyczne informacje na temat zmian w używanym oprogramowania, jakie wprowadza w nowych wersjach i aktualizacjach producent; pod kątem zmieniających się przepisów jak też nowych funkcjonalności
  • instalacje nowych wersji
  • konserwację oprogramowania jak również – jeśli jest taka potrzeba – związanej z nim infrastruktury

Niezależnie od powyższego, do elementów współpracy powdrożeniowej możemy zaliczyć:

  • obsługę sytuacji awaryjnych
  • rozbudowę konfiguracji, najczęściej w miarę rozwoju danej firmy
  • dodawanie nowych funkcjonalności
  • indywidualne rozwiązania, dodatki programistyczne i raporty wynikające ze specyfiki działalności Klienta
  • różnorodne formy pomocy technicznej (związanej z szeroko rozumianą infrastrukturą)