Strona główna > Oferta > Rozwiązania Comarch > Comarch Mobile > Comarch Mobile Zakupy
Comarch Mobile Zakupy
Comarch Mobile Zakupy jest to aplikacja przygotowana specjalnie dla przedstawicieli handlowych i pracowników mobilnych, którzy zajmują się negocjowaniem najlepszych warunków handlowych u Twoich dostawców, a także rejestrowaniem ofert oraz zamówień zakupu. Sprawdź aplikację mobliną na smartfonie albo tablecie z systemem Android i przekonaj się, jak to wspomaga codzienną pracę przedstawicieli handlowych. Comarch Mobile Zakupy współpracuje z systemami do zarządzania przedsiębiorstwem (Comarch ERP XL i Comarch ERP Altum).
Korzyści
Comarch Mobile Zakupy jest aplikacją oferującą wiele funkcjonalności dla przedstawicieli handlowych oraz wyróżniającą się między innymi:
- bezpieczeństwem danych aplikacji, dzięki szyfrowaniu bazy mobilnej,
- ergonomią interfejsu, który jest przystosowany do codziennej pracy przedstawicieli handlowych, co umożliwia szybką rejestrację zamówień zakupu i realizację wizyt u dostawców,
- elastycznością dopasowania funkcji oraz danych udostępnianych pracownikom mobilnym w zależności do potrzeb określonej branży.
Aplikacja mobilna Comarch Mobile Zakupy gwarantuje dostęp do aktualnych danych i pozwala na pracę offline w terenie.
Ulepszenia wystawiania ofert oraz zamówień zakupu
Intuicyjny interfejs aplikacji usprawnia wystawianie dokumentów, a także:
- użycie skanera kodów kreskowych albo mobilnej klawiatury, aby dodać towary do koszyka,
- wgląd do szczegółowych informacji dotyczących produktów,
- dopełnianie zamawianego towaru do całkowitych jednostek zbiorczych (kartonów, palet, skrzynek),
- ma opcję automatycznego naliczania zdefiniowanych w centrali warunków handlowych np. promocji,
- daje możliwość drukowania dokumentów na mobilnych drukarkach termicznych albo z podpisem klienta na drukarkach laserowych,
- pozwala na wysyłanie wiadomością e-mail wydruków PDF dokumentów (kopii zamówień),
- umożliwia analizowanie danych z użyciem raportów i pozwala na ich kontekstowe uruchomienie, wydruk, czy też wysłanie w wiadomości e-mail,
- ma opcję dodania załącznika na pozycji albo nagłówku wystawianego dokumentu (np. specyfikacji, umowy, szczegółowych wymagań dostawcy),
- użycie różnych typów elementów wizyt, co z kolei daje możliwość zdefiniowania dowolnego wymaganego sposobu postępowania w trakcie wizyty (np. na targach branżowych lub wizycie u dostawcy),
- rejestrowanie tras przejazdów i skorzystanie z komunikatora do kontaktu z przełożonym, czy też ze współpracownikami.
- Zaplanuj wizytę zakupową dopasowaną do Twoich potrzeb
- Działania CRM
- Monitorowanie
- Pozyskanie oraz utrzymanie klienta
Aplikacja pozwala na skuteczne planowanie oraz realizację wizyt zakupowych, dzięki wzorcom wizyt, które są zdefiniowane w systemie. Wizyta dostosowana do Twoich potrzeb może składać się z dowolnie wybranych i nazwanych elementów. W trakcie tworzenia wzorca wizyty warto użyć elementów, które pozwalają np. na:
- dodanie dokumentu z opcją wybrania na wzorcu towarów proponowanych, a także wymaganych,
- przeprowadzenie ankiety,
- wykonanie zdjęć (merchandising),
- przygotowanie raportu obecności towarów własnych, czy też towarów konkurencji w sklepie,
- rozdawanie materiałów promocyjnych oraz marketingowych,
- opracowanie notatki ze spotkania.
Ergonomiczny terminarz aplikacji pozwala pracownikowi mobilnemu na:
- planowanie i zrealizowanie wizyt handlowych z wykorzystaniem dowolnie zdefiniowanych oraz nazwanych wzorców wizyt,
- tworzenie spisu spotkań oraz kontaktów telefonicznych, co dostarcza pełną informacji do centrali dotyczącą wszystkich działaniach podjętych z dostawcą,
- użycie zdefiniowanych schematów prowadzenia wizyt u kontrahenta (wzorców) z systemu Comarch ERP, które składają się z wielu elementów, co zwiększa skuteczność kontaktów i dostosowania wizyt do różnych branż,
- proste kopiowanie wizyt oraz tygodniowych planów spotkań,
- zaplanowanie wizyt z dostawcą w oparciu o zdefiniowaną w systemie częstotliwość kontaktów,
- wykonanie działań zaplanowanych i zleconych przez kierownika w aplikacji Comarch Mobile Zarządzanie,
- odrzucenie, przełożenie, czy też wstrzymanie wizyty,
- przedstawienie materiałów i katalogów produktów, które są załączone do wizyty,
- weryfikację skuteczności wizyt w oparciu o dostępne raporty.
Aplikacja mobilna Comarch Mobile Zakupy pozwala pracownikom przebywającym w terenie na:
- rejestrowanie pokonywanych tras do dostawców,
- automatyczne lub ręcznie określenie zrealizowanych działań (np. wystawienie dokumentu, czy też wykonanie zdjęcia) oraz statusów pracy (np. załadunek, korki),
- możliwość komunikacji za pomocą aplikacji mobilnej.
Monitorowanie tras przejazdów pracowników mobilnych jest ważne dla osób zarządzających. Istnieje możliwość ustalania działań, dzięki wykorzystaniu informacji o ich położeniu.
Przedstawiciel handlowy ma dostęp do potrzebnych danych o swoich kontrahentach z poziomu aplikacji mobilnej. Te dane to między innymi:
- szczegółowe informacji dotyczące klientów (dane teleadresowe, rejestracyjne, preferowane sposoby dostawy, płatności, osoby kontaktowe i decyzyjne),
- dostęp do weryfikacji online kontrahenta poprzez numer NIP (w bazie GUS, VIES i w systemie Comarch ERP) z opcją szybkiej rejestracji nowego klienta na urządzeniu mobilnym,
- ergonomiczna książka telefoniczna, która pozwala na szybki kontakt z osobami decyzyjnymi i kontaktowymi kontrahentów,
- opcja uzupełnienia i edycji danych klienta,
- historyczne transakcje, również pochodzące z innych kanałów sprzedaży (np. zarejestrowanych w centrali lub e-commerce),
- zdefiniowane warunki handlowe (np. limity kredytowe, dostępne dla klienta promocje, czy też formy płatności),
- załączniki przypisane do kontrahenta (między innymi skanu umowy) z opcją dodania nowych załączników,
- szczegółowe raporty częstości transakcji lub rankingu sprzedanych towarów przez klienta.