Strona główna > Oferta > Rozwiązania Comarch > Comarch ERP XL > Uporządkuj i zautomatyzuj procesy w firmie 

 

Uporządkuj i zautomatyzuj procesy w firmie

Niezależnie od działalności, każda firma procesuje znaczą ilość pism oraz dokumentów. Archiwizacja oraz praca z dokumentami w formie papierowej bywa uciążliwa, a także wymaga znacznej przestrzeni biurowej. Comarch DMS, czyli Data Management System jest narzędziem pozwalającym w łatwy sposób na modelowanie różnego typu procesów w obszarze obiegu dokumentów oraz informacji w firmie. Zaawansowane możliwości pomogą wdrożyć, a także usprawnić np. elektroniczny obieg faktur kosztowych, zapotrzebowań, pism, czy też dokumentacji technicznej. Dzięki funkcji masowego skanowania można znacznie przyśpieszyć wprowadzanie danych. Proces akceptacji oraz dostępu do dokumentów jest możliwy z poziomu aplikacji mobilnych na Android i iOS albo przez przeglądarkę www. Poza podstawowymi działaniami moduł ten można wykorzystać do uporządkowania i nadzoru przebiegu procesów: kontroli jakości, realizacji projektów czy stopnia realizacji zleceń serwisowych świadczonych przez firmy zewnętrzne.

  • pełna obsługa korespondencji firmy (z poziomu systemu oraz aplikacji dostępnej poprzez WWW),
  • przejrzysta struktura podziału dokumentów – wykaz według rodzajów dokumentów,
  • przechowywanie dokumentów w wersji elektronicznej – ochrona przed utratą danych w przypadku zgubienia albo zniszczenia dokumentu papierowego,
  • możliwość odwzorowania układu dokumentu papierowego w formie elektronicznej,
  • sprawne dodawanie skanów dokumentów do systemu, dzięki automatycznemu importowi, 
  • szybkie wyszukiwanie dokumentów, dzięki możliwości oznaczania ich kodem EAN,
  • redukcja kosztów przez ograniczenie ilości tradycyjnych, papierowych dokumentów.
  • przyjazny sposób przygotowywania nowych rodzajów przepływu dokumentów, z graficznym edytorem ich obiegu w organizacji,
  • opcja częściowej albo całkowitej automatyzacji zadań rutynowych, niewymagających decyzji ludzkich – stopień zaangażowania pracownika w tego typu procesy jest elastycznie definiowany na etapie tworzenia modelu procesu,
  • szybsze wykonywanie procesów przepływu dokumentów przy pomocy automatycznych powiadomień o nowym dokumencie przekazanym w ramach Comarch DMS oraz wysyłanym na skrzynkę mailową pracownika,
  • gwarantowanie kontroli oraz przejrzystości działań zachodzących wewnątrz organizacji przy użyciu opcji przygotowania analiz za pomocą wbudowanego kreatora raportów,
  • ułatwienie egzekwowania zadań przydzielonych pracownikom przy pomocy automatycznie generowanym przez system przypomnieniom.
  • wzrost tempa realizacji zadań przy pomocy precyzyjnemu wskazaniu pracownika odpowiedzialnego za określony etap,
  • nadzór nad czasem wykonania działań, dzięki analizom czasu pracy nad dokumentem w zadanym etapie,
  • zagwarantowanie ciągłości pracy na dokumentami przy pomocy pracy zdalnej i ustawiania zastępstw za nieobecnych pracowników,
  • powiązanie pracowników oraz ich stanowisk z dokumentami w Comarch DMS przy użyciu automatycznego odwzorowania struktury przedsiębiorstwa z systemem Comarch ERP XL.
  • możliwość korzystania z aplikacji na systemie operacyjnym Android oraz iOS,
  • pełna obsługa dokumentów zgodnie ze zdefiniowanymi procesami,  
  • wgląd do zawsze aktualnej informacji na temat statusu zarejestrowanego dokumentu,
  • opcja pracy z dokumentami z dowolnego miejsca z dostępem do internetu,
  • przypomnienia o dokumentach oczekujących na podjęcie decyzji,
  • intuicyjność aplikacji, a także prosta obsługa za pomocą gestów na ekranie dotykowym,
  • zautomatyzowanie oraz skrócenie czasu pracy z dokumentami elektronicznymi,
  • aplikacja jest skierowana dla osób często będących w delegacji, które muszą zatwierdzać ważne dokumenty.