Strona główna > Oferta > Rozwiązania Comarch > Comarch ERP Optima > Comarch ERP Optima Serwis
Comarch ERP Optima Serwis
Prowadzenie usług serwisowych nigdy nie było takie proste. Moduł Comarch ERP Optima Serwis pozwala zminimalizować czas poświęcany na obsługę formalną zleceń serwisowych. Aplikacja szczególnie polecana jest dla firm prowadzących serwis samochodów, sprzętu RTV/AGD, komputerów, sprzętu narciarskiego, dzięki czemu poszczególne czynności serwisu są widoczne w programie. Moduł Serwis współpracuje także z modułami Comarch ERP Optima Faktury oraz Handel/Handel Plus, co dodatkowo umożliwia pobieranie części z magazynu wystawianie dokumentów handlowych i ewidencjonowanie tych czynności. Dla samej pracy na module Comarch ERP Optima Serwis nie jest wymagana licencja na w/w moduły, jeśli użytkownik nie będzie miał do nich dostępu, wtedy nie przekształci zleceń serwisowych do dokumentów handlowych i magazynowych.
Comarch ERP Optima Serwis: KUP TERAZ
Tworzenie zlecenia serwisowego w Comarch ERP Optima
W module tym jest dostępny terminarz, który umożliwia wizualizację zadań z możliwością dodawania/ edycji zleceń serwisowych. Jest to przydatna funkcja dla kierownika, który ma możliwość szybkiego sprawdzenia zarejestrowanych zadań, zleceń serwisowych i ich ewentualną modyfikację.
Terminarz zleceń serwisowych
Moduł Comarch ERP Optima Serwis to:
- rejestracja przyjmowanych zleceń serwisowych,
- rejestracja wykonywanych czynności,
- planowanie usług serwisowych poprzez harmonogram zadań przypisanych lub nieprzypisanych do konkretnego serwisanta,
- rejestracja całej historii napraw wraz z czasem ich trwania,
- rejestracja wykorzystanych części do zlecenia,
- możliwość wystawienia bezpośrednio z poziomu zlecenia dokumentu sprzedaży (fakturę/ paragon) na wykonaną usługę,
- możliwość zdefiniowania zlecenia cyklicznego,
- możliwość rejestracji zleceń wykonywanych u klienta, które będą uwidocznione w terminarzu operatora.
Ponadto Comarch ERP Optima Serwis to niezbędne w twojej pracy narzędzie dające możliwość:
- bardzo szybkiego i łatwego wprowadzanie danych zlecenia serwisowego,
- szczegółowej ewidencji czynności, jakie mają być wykonane w zleceniu, dzięki rozbudowanej karcie serwisowej, przy czym każda czynność może być wykonana przez innego pracownika,
- ustalenia terminów wykonania składowych zlecenia bądź jego całości,
- dobrej organizacji czasu pracy serwisantów,
- tworzenie etapów wykonania złożonych zleceń serwisowych, poprzez określenie priorytetów wykonywania czynności,
- graficznego terminarza, dzięki któremu pracownicy widzą swoje zadania na dany dzień, tydzień, a nawet miesiąc,
- stworzenia magazynu serwisowego, który umożliwi lepszą ewidencję części pobranych na wykonanie usług, do którego wszystkie części są automatycznie pobierane z poziomu zlecenia serwisowego generując dokument przesunięcia magazynowego MM, a niewykorzystane elementy tą samą drogą są zwracane do magazynu źródłowego,
- fakturowania wykonanego zlecenia serwisowego tylko jedną usługą. Klient nie ma wglądu wówczas jakie czynności były wykonane, jakie części i w jakiej ilości, zostały zużyte na naprawę – wszystkie elementy są podsumowane pod jedną pozycją usługi serwisowej.
Potrzebujesz narzędzia dla swojego serwisu – sprawdź Moduł SERWIS Comarch ERP Optima.
Moduły w systemie Comarch ERP Optima:
Comarch ERP Optima
Księga Podatkowa
Comarch ERP Optima
Księga Handlowa
Comarch ERP Optima
Środki Trwałe
Comarch ERP Optima
Opis Analityczny
Comarch ERP Optima
e-Sprawozdania
Comarch ERP Optima
Biuro Rachunkowe
Comarch ERP Optima
Kadry i Płace
Comarch
HRM
Comarch ERP Optima
Faktury
Comarch ERP Optima
Handel
Comarch ERP
e-Sklep
Comarch ERP Optima
CRM
Comarch ERP Optima
Detal
Comarch ERP Optima
Serwis
Comarch ERP Optima
Kasa/Bank
Comarch ERP Optima
Analizy BI
Comarch ERP Optima
BI Point Menadżer
Comarch
DMS
Comarch ERP Optima
Mobile Sprzedaż
Comarch ERP Optima
Mobile Zarządzanie
Comarch ERP Optima
Mobile Monitorowanie
Comarch
TNA
Comarch
iBard