SaldeoSMART program do odczytywania danych z papierowych faktur i dokumentów i ich automatycznego przenoszenia do posiadanego systemu księgowego Comarch ERP Optima i Comarch ERP XL. System wykorzystuje oprogramowanie OCR i skaner. SaldeoSMART to nowoczesna, intuicyjna aplikacja, dzięki której odczytywane są dane ze zeskanowanych dokumentów, z których pobierane są niezbędne informacje służące do księgowania dokumentów w programie Comarch ERP Optima, Comarch ERP XL. SaldeoSMART to również archiwum dokumentów. Aplikacja dostępna jest w wersji stacjonarnej oraz on-line. Program SaldeoSMART analizuje skanowane dokumenty (faktury sprzedaży, faktury kosztowe) i pobiera z nich potrzebne do księgowania informacje takie jak numer dokumentu, data, kwota, dane kontrahenta, numer konta bankowego. W aplikacji następuje wstępna kategoryzacja dokumentów, które w następnym kroku są przenoszone do systemu księgowego, gdzie poddajemy je właściwemu księgowaniu. Dzięki aplikacji unikamy konieczności ręcznego przepisywania dokumentów.
Aplikacja SaldeoSMART to:
- ograniczenie kosztów związanych z przetwarzaniem dokumentów
- oszczędność czasu,
- dostęp do dokumentów 24h/dobę,
- zwiększenie efektywności pracy,
- przetworzenie większej ilości dokumentów w tym samym czasie,
- archiwum i szybka wyszukiwarka.
Dane z aplikacji SaldeoSMART są przechowywane w Data Center firmy BrainSHARE, szyfrowane przy użyciu klucza SSL stosowanego między innymi w zabezpieczeniach bankowości elektronicznej.
Zachęcamy do kontaktu z naszym Działem Handlowym, celem umówienia prezentacji systemu oraz możliwości przetestowania.
Po więcej informacji zadzwoń pod bezpośredni numer telefonu 12 636 42 43 lub wypełnij formularz a to my skontaktujemy się z Tobą.