GoNet CRM Support System to więcej niż CRM. GO-NET CRM Support System jest programem klasy CRM. Z założenia główne jego funkcjonalności służą do szeroko rozwiniętego zarządzania relacjami z klientami. Należą do nich między innymi: szybki i łatwy dostęp do podstawowych danych o klientach, historia kontaktów z nimi, przydzielanie zadań opiekunom poszczególnych klientów oraz planowanie strategii i długoterminowych działań w oparciu o system projektów.
GoNet to…
- Miejsce w którym znajdziesz wszystkie informacje o Twoim kliencie.
- Narzędzie do prowadzenia różnorodnej korespondencji, w tym bezpośredniej wysyłki email oraz kanał komunikacji między pracownikami.
- Plan Twojego dnia i kalendarz zadań, a także narzędzie do zarządzania całym przedsiębiorstwem.
- Sposób na planowanie pracy całego zespołu projektowego.
- Baza wszelkiej dokumentacji.
- Narzędzie szerokiej analizy i tworzenia specjalistycznych raportów.
- Program który dopasowujesz do Twoich potrzeb.
GoNet to także…
- narzędzie ofertowania.
- udokumentowany proces prac serwisowych firmy.
- łatwo dostępna i poręczna informacja o płatnościach klientów.
- sposób na usprawnienie telemarketingu.
- elastyczne narzędzie tworzenia raportów i analiz.
- twoje biuro dostępne z każdego miejsca na Ziemi.
Budowa programu GoNET CRM:
- moduł Klienta
- moduł korespondencji (seryjnej i wewnętrznej)
- moduł zadań (kalendarz graficzny)
- moduł e-mail
- moduł wysyłania faksów
- moduł zarządzania dokumentami i załącznikami
- moduł raportów
- moduł administracyjny
Moduły dodatkowe:
- moduł rejestracji zamówień i materiałów
- moduł zarządzania projektami
- moduł integracji z programem fakturująco-magazynowym
- moduł rezerwacji zasobów
- moduł replikacji danych, umożliwiający pracę z programem poza firmą (także bez dostępu do internetu)
- moduł współpracujący z centralą Slican (linie analogowe, ISDN oraz VoIP)
- moduł zarządzania dokumentami i załącznikami
- moduł wydruków