Nowa wersja Comarch DMS 2017.3.2

Comarch DMS to system do zarządzania obiegiem dokumentów w firmie. Dzięki niemu możliwa jest kontrola nad przepływem dokumentów oraz szybszy i sprawniejszy dostęp do nich. Współpracuje z systemami Comarch ERP XL oraz Comarch ERP Optima.

Aplikacja jest dostępna w wersji stacjonarnej, webowej, a także wersji mobilnej dla systemów Android oraz iOS.

Zaletą korzystania z aplikacji na urządzeniach mobilnych jest możliwość dostępu do dokumentów z każdego miejsca np. podczas podróży służbowej, czy wizyt u klientów. Decyzje związane z obiegiem dokumentów mogą być podejmowane nawet w trakcie spotkania biznesowego. Wersja mobilna to dla operatora aplikacji komfort zarządzania dokumentami. Użytkownik z poziomu smartfona ma możliwość skomentowania treści umowy, zatwierdzenia planowanego wydatku, czy umieszczenia dekretacji do faktury bez potrzeby obecności w biurze.

W nowej wersji producent wprowadził wiele udogodnień, dzięki którym użytkownik może jeszcze szybciej i sprawniej korzystać z aplikacji.

Ulepszanie aplikacji sprawia, że jest ona bardziej funkcjonalna i wybierana przez coraz większą liczbę klientów.

W najnowszej wersji między innymi:

– rozbudowano konfigurację mechanizmu wyszukiwania zaawansowanego,

– wprowadzono możliwości logowania domenowego,

– dodano możliwość współpracy Comarch DMS z Comarch ERP Optima 2018.0.1,

– rozbudowano możliwości konfiguracyjne kontrolki „Dane tabelaryczne”,

– udostępniono do współpracy z Comarch DMS 2017.3 aplikacji Comarch Mobile DMS na platformy iOS i Android.

Zapraszamy do zapoznania się ze wszystkim nowościami.

Kontakt z naszym działem handlowym: +48 12 636 42 43.