Koniec z Skype dla firm Online, czas na Microsoft Teams

Skype dla firm Online będzie aktywny do 31 lipca 2021 roku. Po upływie tego dnia usługa nie będzie już dostępna. W zamian za to dla biznesu została przygotowana usługa Microsoft Teams, która daje szerokie spektrum możliwości i wprowadza pracę zespołową na wyższy poziom. Microsoft Teams jest częścią Office 365 i promuje nowoczesne środowisko pracy. Aplikacja jest dostępna w kilku wersjach: desktopowa, webowa oraz mobilna. 

Jakie funkcjonalności posiada Microsoft Teams?

  • Czat z rozbudowanym edytorem wiadomości tekstowych.
  • Prowadzenie rozmów głosowych oraz video.
  • Opcja dzielenia się ekranem.
  • Możliwość udostępniania plików.
  • Efektywne planowanie w kalendarzu.
  • Intuicyjne i dynamiczne tworzenie zespołów oraz kanałów.
  • Tworzenie ankiet.
  • Opcja pozostawienia wiadomości głosowej. 
  • Planner ułatwiający organizację pracy zespołów, przydzielanie zadań oraz śledzenie postępów.
  • OneNote pozwala na współpracę podczas tworzenia oraz edycji treści cyfrowych.

 Co się stanie ze Skype dla użytkowników indywidualnych?

Klienci produktów Skype w wersji dla użytkowników indywidualnych, dla firm Server i w wersjach lokalnych nie zostaną dotknięci wycofaniem usługi Skype dla firm Online.

Szybkie i wygodne płatności w sklepie internetowym z bramką płatniczą eService

Wybór płatności do sklepu internetowego nie zawsze jest łatwy. Warto przeanalizować potrzeby Klientów i odpowiednio dostosować integrację. W ostatnim czasie coraz więcej Klientów preferuję wygodną i bezpieczną płatność Blikiem. Oczekiwania Klientów nieustannie rosną. W celu zwiększenia sprzedaży należy oferować odpowiednie rozwiązania. W tym artykule zaprezentujemy Państwu polecaną przez nas bramkę płatniczą, która sprawdzi się nie tylko w e-sklepie opartym o platformę Comarch e-Sklep, ale również Shoper, Shopify, PrestaShop, WooCommerce, Magento i inne. 

Zwiększ zaufanie Klientów i sprzedaż, dzięki integracji Trusted Shops z Comarch e-Sklep

Najważniejszymi trendami są obecnie doświadczenia użytkownika (tzw. user experience), budowanie świadomości klienta końcowego, sprzedaż w modelu B2B (czyli transakcje pomiędzy firmami) oraz zachęcanie klienta do zakupu droższych produktów, ulepszeń albo innych dodatków w celu generowania większych przychodów (tzw. upsell). Wchodząc w trendy, w poniższym artykule skupimy się na zwiększeniu zaufania Klientów oraz zwiększeniu sprzedaży, dzięki integracji Trusted Shops z Comarch e-Sklep.

Aplikacja e-Sprawozdania – pytania i odpowiedzi

Czy wymagane jest posiadanie podpisu elektronicznego od wszystkich członków Zarządu, czy wystarczy, że podpis kwalifikowany będzie mieć tylko jedna osoba z Zarządu? e-Sprawozdanie finansowe podpisuje osoba, której powierzono prowadzenie ksiąg rachunkowych oraz kierownik jednostki (cały zarząd) – kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym.

Najciekawsze nowości na platformie Comarch e-Sklep w wersji 2022

W tym artykule przedstawimy Państwu najciekawsze nowości, które są dostępne na platformie Comarch e-Sklep. Rozwiązanie Comarch e-Sklep pozwala na prowadzenie własnego sklepu internetowego, który jest zintegrowany z wybranym systemem Comarch ERP (XT, Optima lub XL).