Jakie jest zastosowanie bezpiecznego podpisu elektronicznego?
Bezpieczny podpis elektroniczny jest to e-podpis potwierdzony certyfikatem kwalifikowanym. Dokumenty, deklaracje oraz faktury, które zostały opatrzone podpisem elektronicznym z perspektywy prawnej, posiadają taką samą moc, jak dokumenty podpisane własnoręcznie.
Jakie jest zastosowanie podpisu elektronicznego z certyfikatem kwalifikowanym?
- Urzędy wykorzystują e-podpis podczas przesyłania dokumentów.
- Składanie e-deklaracji ZUS i e-deklaracji podatkowych.
- Używany do podpisywania umów oraz faktur elektronicznych.
- Wykorzystywany do składania ofert podczas przetargów.
- Stosowany w trakcie składania dokumentów do urzędów (KRS, GIODO, CEIDG i inne).
W jaki sposób uzyskać lub odnowić certyfikat kwalifikowany?
Jesteśmy Autoryzowanym Punktem Potwierdzania Tożsamości CERTUM PCC. Oferujemy wraz z kompleksem usług certyfikat kwalifikowany (podpis elektroniczny) wystawiony przez CERTUM PCC (CERTUM Powszechne Centrum Certyfikacji – jednostka organizacyjna Unizeto Technologies SA świadcząca usługi certyfikacyjne związane z podpisem elektronicznym). Ponadto w naszym sklepie internetowym możesz szybko i bez wychodzenia z domu odnowić certyfikat kwalifikowany CERTUM nawet na kolejne 3 lata.