Podsumowanie trzeciej edycji webinaru dla Biur Rachunkowych

Wczoraj odbyła się trzecia edycja webinaru dla Biur Rachunkowych. Celem serii wydarzeń online jest pomoc technologiczna i usprawnienie pracy w Biurach Rachunkowych.

 

Webinar 6 kroków do usprawnienia Biura Rachunkowego

W wydarzeniu uczestniczyli między innymi Klienci CDN-Partner w Krakowie, a także Biura Rachunkowe z województwa śląskiego i mazowieckiego. 

Zaprezentowaliśmy, jak rozwiązania tj. moduł Comarch ERP Optima Biuro Rachunkowe, Comarch e-Sprawozdania, Comarch DMS oraz OCR, usprawniają pracę w Biurach Rachunkowych. 

Podczas spotkania uczestnicy dowiedzieli się o najczęstszych problemach Biur Rachunkowych, zwłaszcza w czasie pandemii oraz poznali sposoby na wyeliminowanie tych problemów. Nie brakowało też ciekawostek i prezentacji na programach w czasie rzeczywistym.

Usprawnienie pracy w Biurach Rachunkowych z programami Comarch

Prelegenci

Podczas III edycji prelegentami z firmy CDN-Partner w Krakowie byli Alina Wadowska – Specjalista ds. Marketingu Internetowego i E-commerce, Magdalena Słomka – Specjalista ds. Wdrożeń oraz Emil Ozimkiewicz – Specjalista ds. Wdrożeń. 

 

Weź udział w kolejnej edycji webinaru dla Biur Rachunkowych

Skupiamy się na potrzebach naszych Klientów. Jeśli chcieliby Państwo, aby odbyła się IV edycja webinaru, prosimy o wypełnienie ankiety, dzięki temu otrzymają Państwo w pierwszej kolejności zaproszenie na kolejną edycję.