Podsumowanie trzeciej edycji webinaru dla Biur Rachunkowych
Wczoraj odbyła się trzecia edycja webinaru dla Biur Rachunkowych. Celem serii wydarzeń online jest pomoc technologiczna i usprawnienie pracy w Biurach Rachunkowych.
Webinar 6 kroków do usprawnienia Biura Rachunkowego
W wydarzeniu uczestniczyli między innymi Klienci CDN-Partner w Krakowie, a także Biura Rachunkowe z województwa śląskiego i mazowieckiego.
Zaprezentowaliśmy, jak rozwiązania tj. moduł Comarch ERP Optima Biuro Rachunkowe, Comarch e-Sprawozdania, Comarch DMS oraz OCR, usprawniają pracę w Biurach Rachunkowych.
Podczas spotkania uczestnicy dowiedzieli się o najczęstszych problemach Biur Rachunkowych, zwłaszcza w czasie pandemii oraz poznali sposoby na wyeliminowanie tych problemów. Nie brakowało też ciekawostek i prezentacji na programach w czasie rzeczywistym.
Prelegenci
Podczas III edycji prelegentami z firmy CDN-Partner w Krakowie byli Alina Wadowska – Specjalista ds. Marketingu Internetowego i E-commerce, Magdalena Słomka – Specjalista ds. Wdrożeń oraz Emil Ozimkiewicz – Specjalista ds. Wdrożeń.
Weź udział w kolejnej edycji webinaru dla Biur Rachunkowych
Skupiamy się na potrzebach naszych Klientów. Jeśli chcieliby Państwo, aby odbyła się IV edycja webinaru, prosimy o wypełnienie ankiety, dzięki temu otrzymają Państwo w pierwszej kolejności zaproszenie na kolejną edycję.