Podsumowanie drugiej edycji webinaru dla Biur Rachunkowych
Dziś odbyła się już druga edycja webinaru dla Biur Rachunkowych. Wydarzenie organizowaliśmy we współpracy z firmą Teleaudyt. Naszym celem jest pomoc technologiczna i usprawnienie pracy w Biurach Rachunkowych.
I edycja odbyła się w ramach naszych cyklicznych spotkań Cafe Optima Online i była dedykowana tylko dla klientów CDN-Partner w Krakowie. II edycja i kolejne edycje są kierowane do Biur Rachunkowych z całej Polski.
Skupiliśmy się na obszarach tj.:
- Udoskonalenie efektywności pracy z modułem Optima BR.
- Usprawnienie wysyłania sprawozdań finansowych.
- Zautomatyzowanie procesów zbierania dokumentów od klientów.
- Uefektywnienie obiegu dokumentów.
- Podniesienie poziomu komunikacji z klientami i pracownikami Biura Rachunkowego.
- Poprawienie przepływu i bezpieczeństwa przesyłanych danych.
Prelegenci
Podczas II edycji prelegentami z firmy CDN-Partner w Krakowie byli Joanna Puchała – Menadżer ds. Sprzedaży MSP, Magdalena Słomka – Specjalista ds. Wdrożeń oraz Emil Ozimkiewicz – Specjalista ds. Wdrożeń.
Podczas spotkania uczestnicy dowiedzieli się o najczęstszych problemach Biur Rachunkowych, zwłaszcza w czasie pandemii oraz poznali sposoby na wyeliminowanie tych problemów. Nie brakowało też ciekawostek i prezentacji na programach w czasie rzeczywistym.
Weź udział w kolejnej edycji webinaru dla Biur Rachunkowych
Planujemy kolejną edycję webinaru dla Biur Rachunkowych. Zachęcamy Państwa do wypełnienia ankiety, dzięki temu otrzymają Państwo w pierwszej kolejności zaproszenie na kolejną edycję.