Innowacyjne narzędzia w biurze rachunkowym i w dziale finansowo księgowym

Jesteś pracownikiem działu księgowe, ekonomicznego czy finansowego? Pracujesz w biurze rachunkowym? Prowadzisz własną działalności? Zapraszamy na spotkanie Innowacyjne narzędzia w biurze rachunkowym i w dziale finansowo księgowym  które odbędzie się w dniu 28.04.2016 do naszej firmy.

Na spotkaniu przedstawimy moduł Księga Handlowa Comarch ERP Optima oraz innowacyjną aplikacje, będącą rozszerzeniem do tego systemu – system SaldeoSMART – wykorzystujący OCR, służący do automatyzacji księgowania i archiwizacji dużej ilości dokumentów.

Spotkanie jest bezpłatne i odbywa się w ramach cyklicznych spotkań zespołu  CDN-Partner ptCafe Optima”.

Cafe Optima” – Innowacyjne narzędzia w biurze rachunkowym i w dziale finansowo księgowym

Spotkanie podzieliliśmy na dwie części. Można wziąć udział w obu częściach lub w jednej.

I część – przedstawimy funkcjonalność programu Comarch ERP Optima moduł Księga Handlowa.

Optima KH to moduł pozwalający na obsługę pełnej księgowości zgodnie z Ustawą o Rachunkowości, którego głównym atutem jest: możliwość automatyzacji procesu księgowania dzięki schematom księgowym, ewidencjonowanie Vat-u, wysyłka elektronicznych deklaracji, obustronna współpraca z systemami home-bankowymi. Comarch ERP Optima Księga Handlowa wraz z pozostałymi modułami Comarch ERP Optima stanowi zintegrowany i nowoczesny system do zarządzania firmą.

Przedstawimy wybrane referencje z wdrożeń Comarch ERP Optima przez zespół CDN-Partner.

Ta część jest skierowania głównie do tych osób, które nie znają modułu Comarch ERP OPTIMA KH.

II część – przedstawimy rozszerzenie do Comarch ERP Optima jakim jest system wykorzystujący OCR – SaldeoSmart.

Odpowiemy na pytania:

  • Jak wykorzystać nowe technologie w procesie księgowania?
  • Czy OCR i skaner to już standard w pracy księgowych?
  • Jak usprawnić i zautomatyzować proces wprowadzania faktur i innych dokumentów?
  • Jak wykorzystać archiwum dokumentów w praktyce?

Przedstawimy zasady działania aplikacji SaldeoSmart, omówimy jak wygląda proces weryfikacji dokumentów, wstępnej kategoryzacji księgowej oraz importu zweryfikowanych dokumentów do systemu Comarch ERP Optima.

SaldeoSmart może być również uzupełnione o rozszerzenie do obiegu dokumentów w formie cyfrowej.

Aplikacja jest stale rozwijana, więc również zwrócimy uwagę na nowości ostatnich wersji oraz nasze doświadczenia z przeprowadzonych wdrożeń u klientów.

AGENDA SPOTKANIA

„Cafe Optima” – innowacyjne narzędzia w biurze rachunkowym i w dziale finansowo księgowym

I część

9.30-10.30 –  prezentacja programu Comarch ERP Optima Księga Handlowa

krótka przerwa

II część

10.35-11.30 – prezentacja SaldeoSmart. Rozszerzenie do systemu Comarch ERP Optima KH, KP – automatyzacja księgowania z wykorzystaniem skanera i oprogramowania OCR

zakończenie, pytania

Termin: 28.04.2016 r. (czwartek)

Miejsce: siedziba CDN-Partner w Krakowie Sp. z o.o.

  1. Oboźna 31 w Krakowie (I piętro)

Zgłoszenia: mailowo (joanna.puchala@cdnpartner.pl) lub telefonicznie 12 636 42 43.