Rejestracja pracy zdalnej z Comarch TNA

Efektywne zarządzanie czasem pracy to temat nurtujący wiele osób. W czasie, gdy praca zdalna staje się normą, warto zainwestować w rozwiązania, które pomogą zwiększyć produktywność oraz efektywność, zarówno pracodawców, kierowników, jak i pracowników. 

Rejestracja czasu pracy może być łatwa

Zarejestrowanie czasu pracy w firmie może stać się łatwe z odpowiednim narzędziem. Comarch TNA to innowacyjny system do rejestracji oraz zarządzania czasem pracy, delegacjami, urlopami, a także innymi procesami skupionymi wokół pracownika w firmie.

Z perspektywy pracownika wystarczy zainstalować darmową aplikację na system Android lub iOS oraz zalogować się do Comarch TNA. Po przyjściu do pracy należy przyłożyć telefon do urządzania Comarch Gateway, wtedy automatycznie rozpocznie się naliczanie czasu pracy, jeśli pracownik pracuje w biurze. Należy pamiętać, aby powtórzyć czynność przyłożenia smartfonu do urządzenia Gateway, aby dzień pracy został zamknięty. Tym samym godziny się sumują i pracownik widzi, ile godzin pracował w danym dniu. Ponadto w zakładce Raport obecności, pracownik zobaczy podsumowanie czasu pracy w danym miesiącu.

Jak zarejestrować pracę zdalną w Comarch TNA z poziomu przeglądarki internetowej?

Pracownik może zarejestrować pracę zdalną w Comarch TNA z poziomu przeglądarki internetowej, aby to zrobić, należy zalogować się do panelu. Po zalogowaniu dostępny jest widok kalendarza. Automatycznie pokazuje się aktualna data. Można też wybrać dowolny dzień, miesiąc lub rok. 

Po wybraniu dnia należy kliknąć zielony przycisk Zgłoś, który znajduje się w prawym górnym rogu.

Zgłoś pracę zdalną

 

Następnie wybrać przycisk Praca zdalna, a potem Zgłoś. W ten sam sposób zostanie zgłoszone wejście do pracy. Należy powtórzyć tę samą czynność w momencie zakończenia pracy. Dzień pracy zostanie zamknięty. Ręcznie można zarejestrować również obecność, urlop, zwolnienie chorobowe, delegacje oraz szkolenie. 

Jak zarejestrować pracę zdalną w Comarch TNA z poziomu aplikacji mobilnej?

Pracownik może również zainstalować aplikację Comarch TNA na system iOS lub Android. Po zainstalowaniu i zalogowaniu się do aplikacji wystarczy kliknąć zielony przycisk ,,+”, który znajduje się w prawym dolnym rogu. Następnie wybrać Praca zdalna i zarejestrować wejście. Po skończonej pracy należy zarejestrować wyjście.

Rejestracja pracy zdalnej w Comarch TNA z poziomu aplikacji mobilnej Rejestracja pracy zdalnej w Comarch TNA z aplikacją mobilną

Dlaczego warto rejestrować czas pracy w Comarch TNA?

Korzystanie z Comarch TNA jest wygodne, intuicyjne i łatwe. Już w kilka sekund można zarejestrować wejście i wyjście z pracy. Przynosi to zalety zarówno dla pracodawcy, kierownika, jak i dla pracownika. Ponadto:

  • Oszczędzasz czas związany z prowadzeniem rejestracji czasu pracy.
  • Zwiększasz efektywność pracy i dyscypliny pracowników.
  • Oszczędzasz pieniądze poprzez zmniejszenie kosztów obsługi pracowników.
  • Redukujesz błędy.
  • Masz dostęp do raportów.
  • Pozytywnie wpływasz na zachowanie równowagi pomiędzy pracą a życiem osobistym tzw. work-life balance. Zwłaszcza w czasach, gdy większość z nas pracuje zdalnie. 

Wygoda i zgodność z polskim Kodeksem Pracy

Rozwiązanie Comarch TNA pozwala na wygodną rejestrację czasu pracy, czytelne raportowanie, zgłaszanie delegacji, czy też proste zarządzanie urlopami. Ponadto jest to intuicyjny kanał komunikacji pracownika z pracodawcą. Kierownik może stworzyć grafik w pełni dopasowany do potrzeb swojego zespołu, dzięki elastycznym regułom planowania. Aplikacja dba o zgodność tworzonego grafiku z wymogami polskiego Kodeksu Pracy. 

Comarch DMS – elektroniczny obieg dokumentów

Korzyści oraz funkcjonalności systemu Comarch DMS to między innymi pełna obsługa korespondencji firmy, zarówno z poziomu systemu, jak i aplikacji dostępnej poprzez WWW, dostęp z aplikacji mobilnej, zapewnione bezpieczeństwo.

Jak korzystać z narzędzia Zoom do wideokonferencji?

W ostatnich dniach pojawiła się większa potrzeba prowadzenia spotkań oraz prezentacji przez Internet. Przetestowaliśmy kilka dostępnych rozwiązań do prowadzenia wideokonferencji, aby wybrać najwygodniejsze z nich. Wybraliśmy aplikację Zoom. To intuicyjne narzędzie pozwalające na prowadzenie spotkań online, webinarów oraz wideokonferencji z każdego miejsca na świecie.

Co to jest data mining i jakie ma zastosowanie w module Business Intelligence?

Najprościej zdefiniować data mining jako proces wykorzystywany do wyodrębnienia użytecznych danych z większego zestawu surowych danych. Wzorce danych analizowane są przy użyciu jednego lub większej liczby programów. Eksploatacja danych (data mining) ma zastosowanie w wielu dziedzinach między innymi w obszarze nauki oraz badań.

Zwiększ zaufanie Klientów i sprzedaż, dzięki integracji Trusted Shops z Comarch e-Sklep

Najważniejszymi trendami są obecnie doświadczenia użytkownika (tzw. user experience), budowanie świadomości klienta końcowego, sprzedaż w modelu B2B (czyli transakcje pomiędzy firmami) oraz zachęcanie klienta do zakupu droższych produktów, ulepszeń albo innych dodatków w celu generowania większych przychodów (tzw. upsell). Wchodząc w trendy, w poniższym artykule skupimy się na zwiększeniu zaufania Klientów oraz zwiększeniu sprzedaży, dzięki integracji Trusted Shops z Comarch e-Sklep.