Cafe Optima Online – Jak wdrożyć elektroniczny obieg dokumentów w Twojej firmie?
Zapraszamy na spotkanie Cafe Optima Online, w którego czasie przedstawimy funkcjonalność Comarch DMS we współpracy z Comarch ERP Optima i odpowiemy na pytanie jak usprawnić obieg dokumentów w firmie, zarówno faktur kosztowych/zakupowych jak i innych dokumentów np. umów czy wniosków pracowniczych.
Podczas webinaru pokażemy, w jaki sposób:
- tworzyć elementy karty obiegu,
- zarządzać obiegiem dokumentów,
- wykorzystać technologię OCR do automatyzacji procesu,
- przebiega wymiana informacji z systemem Comarch ERP Optima.
Termin:
(czwartek) 18 czerwca 2020 r., w godzinach: 10.00 – 11.30
Webinar zostanie przeprowadzony w Microsoft Teams.
Dla kogo:
Spotkanie dedykowane dla firm oraz biur rachunkowych.
Informacje o spotkaniu można uzyskać w Dziale Handlowym MSP:
e-mail: joanna.puchala@cdnpartner.pl
telefon: (12) 636 42 43 wew. 721 lub 606-663-016
Wymagane jest zarejestrowanie się przez formularz na spotkanie: