Nowa wersja Comarch BI Point Menadżer pojawi się w lipcu 2018
Nowoczesne rozwiązanie analityczne stworzone dla klientów oprogramowania Comarch ERP Optima, jakim jest BI Point Menadżer cieszy się dużym zainteresowaniem. Z tego względu Comarch pracuje nad wprowadzeniem nowych funkcjonalności, biorąc pod uwagę potrzeby klientów. Najnowsza wersja BI Point Menadżer pojawi się w lipcu 2018.
W nowej wersji BI Point Menadżer w zestawieniach znajdziesz informację o np.:
- wielkości podatków pozostałych do zapłaty,
- wielkości wpłaconych zaliczek na podatki,
- terminach płatności składek ZUS,
- pozostałych do zapłaty przez Klienta należności względem Biura Rachunkowego,
- danych adresowych oraz personalnych pracowników,
- danych pochodzących z Podatkowej Księgi Przychodów i Rozchodów,
- terminach upływu badań pracowników, a także ich uprawnień,
- wykazach samochodów firmowych,
- pozycjach znajdujących się w zestawieniach księgowych (np. bilanse i rachunki zysków oraz strat).
Pojawią się również zmiany w obszarze administracji:
- Uprawnienia dla przedsiębiorców. Opcja dostępu dla więcej niż jednego użytkownika. Możliwość podglądu kilku różnych baz danych w przypadku spółki.
- Uprawnienia dla Biur Rachunkowych. Z możliwością dostępu dla pracowników Biura.
Warto wspomnieć o nowym module komentarze, który również pojawi się w najnowszej wersji BI Point Menadżer. Moduł ten umożliwi komunikację pomiędzy użytkownikami, a także pomiędzy biurem rachunkowym, a jego Klientami.