Serwis


Prowadzenie usług serwisowych nigdy nie było takie proste.

Moduł Comarch ERP Optima Serwis pozwala zminimalizować czas poświęcany na obsługę formalną zleceń serwisowych.

Aplikacja szczególnie polecana jest dla firm prowadzących serwis samochodów, sprzętu RTV/AGD, komputerów, sprzętu narciarskiego dzięki czemu poszczególne czynności serwisu są widoczne w programie. Moduł Serwis współpracuje także z modułami Comarch ERP Optima Faktury oraz Handel/Handel Plus, co dodatkowo umożliwia pobieranie części z magazynu wystawianie dokumentów handlowych i ewidencjonowanie tych czynności.

Dla samej pracy na module Comarch ERP Optima Serwis nie jest wymagania licencja na w/w moduły, jeśli użytkownik nie będzie miał do nich dostępu nie przekształci zleceń serwisowych do dokumentów handlowych i magazynowych.

serwis1.jpg
Tworzenie zlecenia serwisowego w Comarch ERP Optima

W module tym jest dostępny terminarz, który umożliwia wizualizację zadań z możliwością dodawania/ edycji zleceń serwisowych. Jest to przydatna funkcja dla kierownika, który ma możliwość szybkiego sprawdzenia zarejestrowanych zadań, zleceń serwisowych i ich ewentualną modyfikację.

serwis2.png
Terminarz zleceń serwisowych

Moduł Comarch ERP Optima Serwis to:

  • rejestracja przyjmowanych zleceń serwisowych,
  • rejestracja wykonywanych czynności,
  • planowanie usług serwisowych poprzez harmonogram zadań przypisanych/bądź nie przypisanych do konkretnego serwisanta,
  • rejestracja całej historii napraw wraz z czasem ich trwania,
  • rejestracja wykorzystanych części do zlecenia,
  • możliwość wystawienia bezpośrednio z poziomu zlecenia dokumentu sprzedaży (fakturę/ paragon) na wykonaną usługę,
  • możliwość zdefiniowania zlecenia cyklicznego
  • możliwość rejestracji zleceń wykonywanych u klienta, które będą uwidocznione w terminarzu operatora.

Ponadto Comarch ERP Optima Serwis to niezbędne w twojej pracy narzędzie dające możliwość:

  • bardzo szybkiego i łatwego wprowadzanie danych zlecenia serwisowego,
  • szczegółowej ewidencji czynności, jakie mają być wykonane w zleceniu, dzięki rozbudowanej karcie serwisowej przy czym każda czynność może być wykonana przez innego pracownika,
  • ustalenia terminów wykonania składowych zlecenia bądź jego całości
  • dobrej organizacji czasu pracy serwisantów,
  • tworzenie etapów wykonania złożonych zleceń serwisowych, poprzez określenie priorytetów wykonywania czynności,
  • graficznego terminarza, dzięki któremu pracownicy widzą swoje zadnia na dany dzień, tydzień, a nawet miesiąc,
  • stworzenia magazynu serwisowego, który umożliwi lepszą ewidencje części pobranych na wykonanie usług, do którego wszystkie części są automatycznie pobierane z poziomu zlecenia serwisowego generując dokument przesunięcia magazynowego MM, a niewykorzystane elementy tą samą drogą są zwracane do magazynu źródłowego,
  • fakturowania wykonanego zlecenia serwisowego tylko jedną usługą. Klient nie ma wglądu wówczas jakie czynności były wykonane, jakie części i w jakiej ilości, zostały zużyte na naprawę – wszystkie elementy są podsumowane pod jedną pozycją usługi serwisowej.

Potrzebujesz narzędzia dla swojego serwisu – sprawdź Moduł SERWIS Comarch ERP Optima.

pajaczek_faktury.jpg Comarch ERP Optima Faktury pajaczek_KadryPlace.jpg Comarch ERP Optima Kadry i Płace
pajaczek_kasa_bank.jpg Comarch ERP Optima Kasa/Bank pajaczek_KsiegaPodatkowa.jpg Comarch ERP Optima Księga Podatkowa
pajaczek_handel.jpg Comarch ERP Optima Handel pajaczek_KsiegaHandlowa.jpg Comarch ERP Optima Księga Handlowa
pajaczek_detal.jpg Comarch ERP Optima Detal pajaczek_SrodkiTrwale.jpg Comarch ERP Optima Środki Trwałe
pajaczek_crm.jpg Comarch ERP Optima CRM pajaczek_BiuroRachunkowe.jpg Comarch ERP Optima Biuro Rachunkowe
pajaczek_Serwis.jpg Comarch ERP Optima Serwis pajaczek_AnalizyBI.jpg Comarch ERP Optima Analizy BI
pajaczek_eSklep.jpg Comarch ERP e-Sklep pajaczek_PulpitMena.jpg Comarch ERP Optima Pulpit Menadżera
pajaczek_mobSprzedawca.jpg Mobilny Sprzedawca pajaczek_WszystkoPl.jpg Wszystko.pl

 

oferta


Zapisz się do naszego newslettera